היי, אני מאיה פולק

בואו לקרוא את הטור שלי
ב-Ynet הורים

סיור טעמים וחושים בשוק הכרמל

מספר פעמים ראיתי פרסומים של שרה גלב על סיור טעמים וחושים לשוק הכרמל, לא מעט פעמים ניסיתי ללחוץ על רישום אבל עצרתי את עצמי.

היה לי מאוד קשה לחשוב שאגיע לשוק הכרמל, הסיבה היא סבתא שלי, סבתא שמחה זכרונה לברכה.

סבתא שלי מאוד אהבה את השוק הזה, היא הייתה נוסעת אליו באוטובוס עם 2 עגלות מעמיסה אותו בכל הטוב שיש לשוק להציע וחוזרת לביתה להתחיל את הבישולים במטבח הקטן שלה, בדירת השיכון בה היא התגוררה.

כילדה לא מעט פעמים הצטרפתי אליה לשוק, היא למדה אותי לבחור, לפי הריח, המגע, התחושה ובסיום הטיול בשוק הייתה תמיד גם קונה לי הפתעה.

סבתא שלי, לימדה אותי איך שוטפים היטב את הירקות, בעיקר את כל עלי הירק הירוקים, לחתוך בסכין ובכלל את כל עולם הבישולים.

אם נרצה להעמיק רגע לעולם הילדים (בכל זאת מדריכת הורים), אני ממליצה בחום לעשות עם הילדים פעילות במטבח, זה מדהים! ומעורר את כל החושים הטובים, גורם לילד לתחושת ביטחון והעצמה שהוא חלק מעשייה. נסו זאת בבית ושתפו את הילדים בבישולים, הם ירגישו מאוד מוערכים.

בואו נחזור לסיור הטעמים, אני רואה פרסום נוסף של שרה על תאריך ואני מחליטה שאני נרשמת, הפעם אני מוכנה לזה.

לשמחתי הרבה, חברה טובה שלי, גם היא נרשמה לסיור הזה ויחד יצאנו מכפר סבא בבוקר יום חמישי.

עוד לפני שהתחיל הסיור נפגשנו כל משתתפות הסיור בבית קפה שנקרא "מטבח יום",

מקום מקסים בתחילתו של השוק, ישבנו בחצר האחורית, הכרנו, שוחחנו ואז דיברנו על הילדות שהיינו.
מראש התבקשנו להביא תמונות ילדות שדרכה פתחו שיח מעניין ומשתף על כל אחת מאיתנו.

אני ילדה קטנה שחווה ילדות מאושרת וצנועה

על עצמי שיתפתי וסיפרתי שהייתה לי ילדות מאושרת, משפחה חמה ואוהבת ואני מלאה בזיכרונות טובים של ימים יפים.

ומשם המשכנו לסיור טעמים וחושים בתוך השוק, זכרונות הילדות שלי עם סבתי בשוק לא אחרו להגיע, ועלתה בי תחושה של עצב וגעגוע.

נתתי לגעגוע מקום, לקחתי נשימה ארוכה והמשכתי לסיור בשוק המופלא!

שרה הובילה אותנו לתוך השוק באנרגיות טובות והתחלנו בטעימות: טעמנו כדורי פלאפל עם טחינה שבחיי לא טעמתי פלאפל כזה מעולם !! תענוג מכל ביס וביס.

טיילנו והמשכנו להנות ולטעום ולא סתם שרה קוראת לסיור הזה "טעמים חושים", טועמים טעימות של מאכלים טובים וביחד מחדדים את כל החושים.

רגע משמעותי עבורי בסיור, זהו הרגע שבו עצרנו באמצע שוק הכרמל ויחד עצמנו עיניים, חידדנו אוזניים ודרך השמיעה בלבד היינו צריכות לשמוע את האווירה של השוק.

דרך קריאות המוכרים, האנשים שהולכים וחוזרים, טועמים ונהנים.

ואנחנו? מריחות את הריחות, שומעות את הקולות וטועמות מכל הטוב הזה שהשוק יכול להציע.

המקום האחרון בסיור הזה היה אצל  אירית, אישה עם אנרגיות מעולות שאירחה אותנו במטבח הקטן שלה שממנו יצאו מטעמים טעימים מאוד.

אירית הכינה לנו לחוח עם ביצה, חציל על האש, ירקות חתוכים ובנתיים שרה סחטה לנו מיץ תפוזים.

שרה גלב, מוציאה סיור טעמים וחושים בשוק הכרמל

ואם בא לכם גם להכיר קצת יותר את האווירה של השוק, לחוות אותו בצורה קצת שונה ומאוד נעימה, תדברו עם שרה היא בטוח תדע לומר לכם מתי הפעם הבאה.

עד אז אני שולחת לכם חיבוק ונשיקה ואמירה גדולה של תודה, שאתם כאן קוראים אותי ומחממים לי את הלב.

שלכם
מאיה פולק, יועצת שינה ומדריכת הורים מוסמכת.
בלוגרית הורות ומאמינה בלב שלם כי לכל אמא ואבא לילדים מגיע לשתות את הנס קפה שלהם בנחת והכי חשוב שלא יהיה נס קפה קר.

אם את רוצה להתחיל ללמד את התינוק / פעוט / ילד שלכן לישון בלילה בהרדמות עצמאית ושינה רציפה, יש לי סדנת שינה חדשה שבה תוכלי ללמוד את כל התהליך
ולהתחיל ממש עכשיו.

הקורס בעלות של פגישת ייעוץ אחת!
3 תשלומים של 99 ש״ח
(או תשלום אחד של 297 ש״ח)

הצטרפי עכשיו לסדנת השינה
שתעשה פלאים בבית שלך.

אהבתם? שתפו עם חברים:

תגובה אחת

1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

איזה כיף היה לארח אותך ולשמוע קצת מהילדות שלך !!!נהנתי מכל רגע אתכן !